REKLAMA

Agenda lutowej sesji obrad.

Agenda lutowej sesji obrad.

W piątek 24 lutego odbyła się sesja Rady Gminy Pruszcz Gdański.

PORZĄDEK OBRAD:
I. Sprawy regulaminowe:
1. otwarcie sesji,
2. stwierdzenie quorum,
3. przyjęcie porządku obrad,
4. przyjęcie protokołu z L sesji.

II. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

1. zmiany uchwały budżetowej na rok 2023
(ref. M. Kołodziejczak – Wójt Gminy; opinia Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy, dyskusja, głosowa-nie),

2. ustanowienia programu osłonowego w zakresie wspierania seniorów niesamodzielnych ze względu na wiek i stan zdrowia na rok 2023
(ref. E. Drzazga – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej; opinia Komisji Bezpieczeń-stwa, Samorządności Lokalnej, Zdrowia i Polityki Społecznej, dyskusja, głosowanie),

3. wyrażenia zgody na nabycie prawa własności działek nr 91/7 i 91/11 w obrębie Straszyn, zabudowanych budynkiem Mediateki
(ref. M. Bielińska – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gminy; opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; dyskusja, głosowanie),

4. zamiany działek nr 1/7 i 1/8 na działkę 560/90 obręb Juszkowo
(ref. M. Bielińska – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gminy; opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; dyskusja, głosowanie),

5. zamiany prawa użytkowania wieczystego działki 12/1 na prawo własności działek 7/1 i 11 obręb Wiślinka
(ref. M. Bielińska – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gminy; opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; dyskusja, głosowanie),

6. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pruszcz Gdański – rejon ul. Admiralskiej w Arciszewie
(ref. M. Bielińska – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gminy; opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; dyskusja, głosowanie),

7. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pruszcz Gdański – część wyżynna (projekt uchwały ze względu na obszerny dokument został przekazany drogą elektroniczną)
(ref. M. Bielińska – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gminy; opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy; dyskusja, głosowanie),

8. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pruszcz Gdański – część nizinna A (projekt uchwały ze względu na obszerny dokument został przekazany drogą elektroniczną)
(ref. M. Bielińska – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Gminy; opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy; dyskusja, głosowanie),

9. ustanowienia insygniów Gminy Pruszcz Gdański w postaci Łańcucha Przewodniczącego Rady Gminy Pruszcz Gdański oraz Łańcucha Wójta Gminy Pruszcz Gdański
(ref. M. Grzegorczyk – Sekretarz Gminy; opinia Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki, dysku-sja, głosowanie).

III. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym.

IV. Składanie ustnych pytań do Wójta.

V. Sprawy sołeckie kierowane do Rady Gminy.

VI. Odpowiedzi na ustne pytania skierowane do Wójta.

VII. Wolne wnioski Radnych.

VIII. Zakończenie sesji Rady Gminy.


Źródło: www.pruszczgdanski.pl

Czytaj także